KWO Connect is een toevoeging bovenop het reguliere KWO Maand- of Jaar Membership. Je kunt het gemakkelijk aan-en-uitzetten in je account. Ga in je account naar het tabje “KWO Connect” en druk op de button activeren om je extra voordelen direct in te schakelen.
Hoe werkt de eerste betaling voor KWO Connect?
Omdat KWO Connect gekoppeld is aan je Membership kan het zijn dan je bij activatie in je account maar een deel van het maand/jaar tarief hoeft te betalen. Dit komt doordat we voor deze eerste (gebroken) periode het dagtarief van KWO Connect verrekenen tot aan de verlengdatum van je huidige Membership. Vanaf de verlengdatum incasseren we KWO Connect mee met de actieve periode van je reguliere Membership.
Waar vind ik het tabje “Connect” in de KWO App?
Vanwege regelgeving in de App Store is het helaas niet mogelijk KWO Connect te activeren in de KWO App. Wil je jouw KWO Connect beheren log dan in via de website kwo.nl en zet Connect gemakkelijk aan- en-uit via je persoonlijke “Account” pagina.
Ik heb nog geen Membership hoe kan ik KWO Connect activeren?
KWO Connect is alleen beschikbaar als optie boven op het huidige KWO Membership. Maak een account aan en activeer je Jaar- of Maand Membership nu inclusief KWO Connect via kwo.nl/memberships
Kan ik KWO Connect ook later toevoegen?
KWO eerst uitproberen voor je met Connect aan de slag gaat? Als je eenmaal een Membership hebt kun je KWO Connect op elk gewenst moment in- en uitschakelen via het menu in je KWO Account.