KWO Membership
Met een KWO Membership krijg je toegang tot de KWO Community & de KWO App. Daar vind je 1.000+ exclusieve films & series over passie “karpervissen” en iedere week komen er weer nieuwe video’s bij. Of je nu wil meegenieten van een vet avontuur in het buitenland, de basisvaardigheden wil leren of op zoek bent naar de nieuwste technieken en tactieken er is voor elk wat wils.
Ook krijg je als KWO Member iedere maand 20+ kortingscodes van verschillende soorten hengelsportzaken in je account. Daarmee kun je flink besparen en (een deel van) je Membership weer terug verdienen. Hier vind je meer over het KWO Membership en krijg je binnen één minuut toegang.
Wat kost het KWO Membership?
Je kunt er zelf voor kiezen of je voor een Maand of Jaar Membership gaat. Kies je voor een flexibel Maand Membership dan betaal je €9,99 per maand. Je kunt de automatisch incasso na elke maand weer opzeggen en zit nergens aan vast. Handig bijvoorbeeld als je eerst wil kijken of de KWO Community ook wat voor jou is.
Direct besparen? Het Membership is er ook in een Jaar variant waarbij je twaalf maanden vooruit betaald. Hiermee bespaar je 25% want je betaalt in één keer slechts €89,99. Ideaal als je al weet dat je karpervissen het hele jaar leuk vindt of al weet wat je van de avonturen van Pilaar & Hofman kunt verwachten.
Je kunt je Membership activeren door op deze link te klikken. Registreren via onze mobiele app gaat helaas niet.
KWO Connect
Bovenop het KWO Membership is er ook de mogelijkheid om de KWO Connect uitbreiding te activeren. Connect geeft je naast de video’s en voordelen van het Membership ook exclusieve toegang tot Livestreams met Pilaar & Hofman, toegang tot de “Community Insiders” Discord groep, twaalf video downloads voor offline kijken, gebruik van je KWO Membership op vijf apparaten en de beste beeldkwaliteit (4K). KWO Connect is gemakkelijk aan-en-uit te zetten in je account en voor €5,- per maand te activeren.
Prijswijzigingen
Hoewel het zelden voorkomt kan het zijn dat we de prijs van het Membership wijzigen. Inflatie, investeringen in de ontwikkeling van het platform en/of de films en series of een wijziging van het belastingtarief kunnen redenen hiervoor zijn.
Mocht de prijs van het Membership veranderen dan sturen we je altijd een e-mail waarin we je minimaal 14 dagen voor de eerstvolgende incassoperiode informeren over de aanstaande wijziging.